furcsa dolgokat találok néha piszkozatban

how to talk to boys at festivals

Sok múlik azon, persze, hogy az ember mit akar elérni, én láthatóan egy időgépet kerestem volna valahol a fröccsben, vagy egy értelmező kéziszótárt a porban toporgáshoz, mármint nem, mert értelmezni tökéletesen tudom a porban toporgás legtöbb árnyalatát, inkább valami akcióterv kellett volna. Tökéletesen tudtam azt is, hogy mit nem szabad mondani, de annyira bosszantott az egész helyzet, hogy szándékosan és csak azért is és alighanem átütő ellenségességgel mondtam nagyjából mindent, amit egyértelműen nem kellett volna, de nem is lett volna szabad, és persze így is lehet beszélgetni fiúkkal fesztiválokon, csak minek.

Persze tegyük hozzá, ez volt az a nap, amikor az egész világot fiúsítottam, és mindenkivel úgy beszéltem, hogy minek, inni is úgy ittam, hogy minek, sőt, a lábam is úgy vonszoltam magam után a porban, hogy minek, mondjuk így utólag ezt kiterjeszthetem az egész hónapra is, akár, sőt, simán az egész évre.