tapsi fürdőruhát vásárol

Nem tartott sokáig az elviselhető idő, tényleg csak egy nagyobb lélegzetvételre volt elég, ma már éget és fojt és szédít újfent. Ennek örömére elmentem bikinit venni (mióta előfordul, hogy nyaralok, kicsit gyakrabban elkopnak ezek a fürdőruhák, 2-3 évente újítani kell, és valamikor arra jutottam, hogy egyrészesben pont ugyanolyan kövér vagyok, mint bikiniben. Csak sokkal macerásabb 1, elviselhető színűt-mintájút-szabásút találni 2, fel-levenni és két strandolás között megszárítani) (ettől függetlenül tudom, hogy nem áll jól, de a másik, amire jutottam, az volt, hogy elegem van abból, hogy ezt-azt-amazt ne csináljam, mert kövér vagyok, öreg vagyok, rendes ember így nem viselkedik. Majd ha az életem faltól-falig csak arról szól, hogy boldog vagyok, akkor esetleg* hajlandó leszek hülyeségek miatt korlátozni magam, de egyelőre jobban szeretek a vízben labdázni, mint azon aggódni, hogy hú, hát kövér vagyok fürdőruhában. Igen, kövér vagyok fürdőruhában. És? Télikabátban sem vagyok soványabb), de bikinit csak alultáplált tízéves kislányokra szabnak, komolyan, a felsők egy része maximum a csontvázamra menne rá, és arra is csak azért, mert akkor végre becsúszhat a bordáim közé. Végül találtam egy elfogadható sötétkék felsőt, de te jóságos ég, miféle szörnyszülötteket kellett közben végignéznem. Idén mindenhol csak kihúzófilc színek és fukszos-nagyi-a-dzsungelben minták között lehetett válogatni, mi történt a világgal, borzalmas.

Mivel viszont utálok egy darabot próbálni, és rendes ruhaboltban voltam épp, berángattam magammal egy bordó hosszúujjút is, ami adott két maflást, és közölte velem, hogy 1, te most engem megveszel és hazaviszel 2, nem érdekel, hogy nézel ki fürdőruhában, nem fogysz egy grammot sem, nekem még a hurkáidra is szükségem van, hogy így mutassak, mármint állatul. Kész szerencse, hogy a harmadiknak vitt kabát vállban el volt szabva, különben anyagi végromlásba dőlök ott helyben, így megúsztam kicsit kevesebbel, mint a másik cégnél tettem volna, ha megveszem a lényegesen előnytelenebb (és szintén leárazott) bikinifelsőt.

Most akkor egy ideig egyáltalán nem megyek bolt közelébe, legfeljebb kifliért**.
*esetleg = ugyan, dehogy, hülye is lennék
**kifliért = mirelit málnáért és sörért