szép remények

Éééééééééés... Chris Cornell jön a Szigetre! (Egyre jobban örülök, hogy az utolsó kedvezményes pillanatban megvettem a hetijegyemet.) Ez az! Igen! És lesz Nitzer Ebb is! És Nine Inch Nails! És Tool! Szeretném még kérni az Anathemát és a Primordialt, esetleg a New Model Army-t, a The Mission-t és az Alice in Chainst, és akkor tényleg ez lesz a legjobb fesztivál a világmindenségben (egyébként a Primordialt kérném különösen, mert őket még nem láttam sosem). És most olvasom, hogy Ogre, a kifordított nyúl is újra ellátogat hozzánk; azaz Skinny Puppy is lesz, és ők 2005-ben elég jó koncertet toltak. Egyre jobb lesz. Egyre jobb lesz!

Tegnap vettem két levélzöld, spirálokkal és levélmintákkal díszített füzetet, hátha. Eddie Vedderrel még nem egyeztem meg, hogy szeretne-e elfeledett kelta isten lenni, de fiktív grunge szereplő ettől függetlenül is érkezhet, azt hiszem, az észak-amerikai sámánok mezében (az elfeledett kelta isten nyilvánvalóan félig walesi, félig ír black metal hős, bár azt hittem, ez egyértelmű) (és nem, neki nem lesz pénze iPodra, ha lenne, whiskey-re költené és sörre, iPodja másnak lesz). Rajtuk kívül még szerepelni fog a dinnyeföld táltosa, aki filozófia szakos ivócimboráival évtizedekre kiható trendeket, valamint keleti tanokkal foglalkozó egyetemeket alapított, csak mindig időben elhagyta a süllyedő csónakot - általában mielőtt bárkinek feltűnt volna, hogy az valójában léghajó, és épp emelkedni kezdene. Valamint ott van még a gót Hófehérke is, aki almát csak pálinkában fogyaszt, mert az nem akad meg a torkán, és olyan várost keres lakni, ami jól megy a fekete csipkeruhájához. És most lehet reménykedni benne, hogy vicccelek... ...de nem.

Amúgy pedig különféle izgalmas dolgok történnek mostanában, leginkább az, hogy a doktornénitől doktorbácsiig utalódom, hátha az egész allergia-kiütés-tudomisénmi mögött valami krónikus gyulladás áll, persze közben előzékenyen elkezdett fájni az ősszel gyökérkezelt fogam, úgyhogy lehet, hogy az a ludas, és még csak allergiás sem vagyok (bár a kanalas orvosságomra azt írták, hogy mégis). Mindenesetre felszámoljuk. Csak a magyar egézségügy, hát, az még a példamutatásra felszerelt rendelőintézetekben sincs a helyzet magaslatán (például a bioptron lámpáról két hónap várakozás után konkrétan lemondtak a bőrgyógyászok), és elég lehangoló órákat lubickolni benne. Komolyan, szerintem a magánfogorvos lesz az élményeim csúcsa, és ez azért elég baljósan hangzik, ugye.

(és nem tudom, miért, de én úgy látom, hogy ehhez a bejegyzéshez valamiért nem lehet hozzászólni - a technika ördöge, hogy fürdetnék meg alaposan szenteltvízben)