hirtelen

Most mindjárt lemerül a netbookom, de amúgy is csak annyiról tudnék beszámolni, hogy (1) megnéztem a Csúcshatás / Limitless című filmet, és eleinte csak irritált, de másnap reggelre rájöttem, hogy kifejezetten gyűlölöm, ahogy van, és zavar a puszta léte (nem, ez nem volt egyértelmű a kritikákból, azok alapján tetszhetett volna akár) (2) lusta vagyok és lassú (3) a csütörtöki sörözés, ami mostanában szerdai, de most épp csütörtöki volt, teljesen viccesre sikerült, bár hazafelé az éjszakain kis híján elaludtam érvelés közben (4) kicsit kezdem nehezen viselni az Őskáoszt, ami mostanában a munkáimat jellemzi, és kivételesen nem az én hibámból, hanem a rég leállított munkák sürgősek lesznek, a sürgős munkákat leállítják, és már én is alig követem, mikor mivel lephetnek meg (5) fényképeztem tavaszi virágokat, de nagyon unalmas, mert ugyanolyan virágok vannak idén is, mint tavaly és tavalyelőtt és azelőtt, és ezeket már mind lefényképeztem akkor is, idén nem lesz annyi kép, mert unom.

És vannak családi kacsák, csak sajnos nem itt, igaz, a kacsáknak lényegesen jobb, hogy egy tavacska mellett, egy kertben vannak, és nem fenn a tizediken. Azt hiszem.