moziműsor

Végül aztán olyan rossz romantikus filmeket adtak, hogy inkább megnéztem még egyszer a Harry Potter aktuális epozódját. Segített.

Hétfőn nem mentem gyereknézőbe, inkább meghaltam a hőségben, szédültem, émelyegtem, minden bajom volt. Estére némileg felfrissültem, és akkor elmentünk moziba (a Szerelem olasz módra ugyan romantikus film, de jobban jártunk volna, ha megnézzük még egyszer Mr. Pottert) és az eső elől az első lerobbant kocsmába menekülve söröztünk hajnalig.

Kedden a nővéremnél ebédeltem ínycsiklandó töltött cukkinit, és labdáztunk a kicsi fehér kutyával, és nem ment moziba egyikünk sem - ellenben szerdán J.-vel megnéztük... igen, igen, a Félvér Herceget, mert ő még nem látta. Lassan már kívülről tudom azt a filmet, de inkább megnézem százszor, mint hogy még egy olyan filmszörnyet kelljen végigülnöm, mint az a hétfői esti volt. Aztán sétáltunk és cipőkről beszélgettünk, de sminkkészletről nem.

Ma csütörtök van, és tervek szerint mozinak csak annyiban megyek a közelébe, hogy a földszintjén van a szupermarket.