mennyivel durvább lenne, ha női magazinokat is olvasnék

Tegnap elindultam kora délután zoknit venni, és éjjel egykor érem haza egy kalappal és egy ételmaradékos dobozzal. Nem is akarom tudni, pedig egy idő után én már csak szódát ittam, megittam vagy másfél liter szódát.

A kalap az úgy lett, hogy már a rengeteg szóda előtt hetekkel gondolkoztam rajta, hogy kéne egy nyári kalap, mert nekem nagyon jól állnak a kalapok (ez egy makacs elképzelésem, amit leginkább az táplál, hogy bármilyen jól állnak a kalapok, sosem hordom őket, így nem derül ki, ha tévedtem), és felpróbáltam a H&M és a C&A összes kalapját, és kivétel nélkül kicsi volt mind. Mármint... akkor nekem most nagy a fejem? De ez miért nem derült ki eddig? Aztán végre volt egyetlen egy kalap, ami jó volt, és ennek annyira megörültem, hogy megkönnyebbülésemben megvettem, mielőtt rájöttem volna, hogy egyáltalán nem is ilyen kalapot akartam. Gyönyörű, gyönyörű, de csíkos, és én elsősorban pöttyös és virágos ruhákhoz kerestem nyilván egyszínű kalapot.

Nem baj, majd forradalmasítom a divatot, pöttyös ruha, csíkos kalap, színben legalább összeillenek.