hőség, 2. rész

Éjszaka sem megy már harminc fok alá a hőmérséklet, hajnalig megállás nélkül azt álmodtam, hogy különféle dolgokat pakolok a mélyhűtőbe (kivéve, amikor azon gondolkoztam, hogy most azonnal kivetem magam az ablakon, elvégre akkor legalább pár másodpercig élvezhetem a kellemes légmozgást), úgyis mint: takarót, párnát, alvómacit, vekkert. Ez utóbbit nem értettem már akkor sem. Álmomban viszonylag ritkán ölelgetem a vekkeremet. Mindenesetre eldöntöttem, hogy ma éjszaka másfél liter keményre fagyott vizet is magammal viszek az ágyba, törülközőbe csavarva, hogy ne legyen olyan sokkolóan hideg, amikor épp nem találok a testhőmérsékletnél hűvösebb felületet, és nyomoromban már sírok. Tudom, hogy ilyenkor felkelhetnék és vehetnék egy jó hideg zuhanyt is, de arra aztán végképp nem volna erőm.

Később az iroda hűvösében találtam mindenfélét, például újabb érdekes cikket a Brit-szigetek létrejöttéről, és egyet arról, hogy a tudomány néha tényleg szolgálhatja a békét is (valamint mekkora földalatti tavak vannak!). Valamint nyálcsorgató viking hajót annak aki szereti (én például szeretem) (már majdnem megörültem, hogy végre egy kora-középkori cucc, ami nem ír, de aztán megnéztem, hogy azért csak kapcsolódik).

Továbbá... A cikk, amit senki sem akar megmutatni skót és ír ismerőseinek, kivéve, ha szeretné, hogy sírva a tengerbe vessék magukat, netán a sörükbe fulladjanak. Aztamindenit.Azért van itt pár olyan névmagyarázat, hogy az a Toron-tó, mint kanadai magyar ősbirtok összefüggést is simán bealázza.

Ezen kívül két gyógyszernév kutatás közben eljutottam odáig, hogy kipróbáljak egyszerű összetett keresést a myspace-en, és sikerült beigazolnom az elméletemet, hogy az alapján nem lehet megtalálni senkit, azaz meg lehet találni vagy kétezer embert, de válogasd ki közüle azt az egyet, és hogy benne van-e egyáltalán. Ez egy legalább háromsoros párbeszéd témája lesz. Nem lehetne azt mondani, hogy nem dolgozom alaposan. (Legfejlebb néha a gyógyszernevekkel vagyok kicsit nagyvonalú. De ott is csak amennyire belefér.)