egyébként

Írtam egy két képernyő hosszú élménybeszámolót és eszmefuttatást, aztán ez a trágyahalom update-elte magát Google-accountra, és elveszítette. Úgy, ahogy van. Még dél sincs, és már elegem van ebből a kibaszott kurva napból.

Igaz, otthon 90%-ban ott figyel valami file-ban, amit írtam, de a jó kurva életbe már, olyan kibaszott őszinte és aktuális lesz holnap felrakni, bassza meg.

Igen, ideges vagyok, a kurva mindenit. Egy hét betegállomány után bejöttem, hétvégére megint lekapcsolták a fűtést, és a kolléganőm sértett hisztit vágott le, hogy de ő akkor fog szellőztetni, amikor akar, mert ő kompromisszumkész, és vele   lehet együtt élni, szóval neki szabad, akkor is, ha beteg vagyok, sőt, mert az jó. Egyáltalán. Ilyenkor valahogy úgy érzem, hogy nemsokára komolyan bántalmazni fogok valakit, csak sajnos valószínűleg azt, akinél elpattan a húr, nem azt, aki ennyire megfeszítette.

Vért, halált és beleket. Most.