könyvekről is meg nem is

Befejeztem a hétkötetes fantasztikumot, ami nagyon sok, másra (például alvásra) szánt időt elvett az életemből, különösen a 900 oldalas rész; és mivel így, közel gyors egymásutánban gyűrtem le az egészet, most azt sem tudom, melyik kötetben mi történt. Vagy miért. Ha lennének róla gondolataim is, akkor biztos ismertetném, de gondolatokat éppen nem ébresztett bennem (és még nem sikerült kialudnom magam).

Jay Lake-nek megint megjelent már egy regénye, szörnyű, az az ember szinte gyorsabban ír, mint ahogy én olvasni tudok. Majd egyszer ha azért gazdag leszek, és könyveket rendelek...!

Nagyon élveztem az elmúlt napok szinte nyárias melegét, és haragudni fogok a világra, ha jövő héten (amikorra már kialudtam magam) havazni fog és fagyni, nem szeretem én azt. Rendet is kéne raknom és sok minden mást is, és erősen energiahiányosnak érzem magam, de legalább a narancsbőr nem aggaszt, és láttam bitang nagy, narancssárga holdat, és formára szabtam több száz fényképet, és.

Örülnék, ha nem fájna a fejem.