gyorsjelentés

A további félreértések elkerülése végett: 1 db Búvárzenekart töröltem a névjegyzékből. Ritkán szoktam valakire politikai vagy vallási nézetek mentén megharagudni, és általában olyankor sem a véleménykülönbséggel, hanem a megnyilvánulás stílusával van bajom. Most is. Nem haragszom, nincs is mire, nem engem szidott, még csak nem is az enyéimet - épp csak nem szeretném, ha a továbbiakban az ő oldalára innen link vezetne.

Amúgy múlt héten beteg voltam, ennek megfelelő állományban, utána pedig jártam Párizs mellett, Corbeil Essones kies városkájában, de erről majd később és külön és többet.

Több cipőm leszázalékoltatott, némelyik olyannyira, hogy ki is kellett dobni, mások csak hétvégi és koncertlátogató cipővé minősültek vissza. Ha nem veszek vissza az irodai dolgozókat fenyegető, unatkozom-nassolok életmódból, akkor nemsokára a nadrágjaim és a szoknyáim is lapátra kerülnek, de sebaj, majd októbertől talán lesz időm mozogni. Fordítok, mint gép+/állat, néha már fel sem tűnik, milyen napszak van, bármelyikben egész jól alszom, feltéve, hogy épp lehet. Nagy kiegyensúlyozottság felé haladhatok, mert egyre kevésbé zavar az emberi hülyeség, bár persze az is lehet, hogy ez csak a teljes apátia első jele, mert egyre kevésbé érdekel - mindenesetre nem bánom, nagyban megkönnyíti az életem. Érdekes módon épp, mert nem zavar és nem érdekel, sokkal élesebben merek rá reagálni. És sokkal könnyebben tovább tudok lépni, ha úgy látom, hogy értelmetlen lenne bármit szólnom vagy tennem, ez már nyilván maga a zen, vagy ha még nem, akkor legalább kellemes kalóriatakarékos állapot, csak aztán ezek a megtakarított kalóriák ne a csípőmre rakódjanak le, kérem szépen.

Valamit pedig majd csak kitalálok az élet váratlanul felbukkanó, nagy kérdéseire is.