alighanem a meleg tehet erről is

Nem véletlen, hogy olyan csend van itt mostanában, nem akarok írni*, nem akarok beszélni, csak az utcákon akarok bóklászni, de ahhoz egyrészt túl meleg van, másrészt még nem gyógyult meg teljesen a talpam, miután a beton, a hőség és a nyári cipő szentségtelen hármasa erősen szétgyalulta.

Idén nem megyek fesztiválokra, kimarad a Sziget, a Blur önmagában nem ér meg nekem egy napijegyet, és tavaly annyira fölösleges és unalmas volt az az egy este, amit kinn töltöttem, hogy még ha kinn lenne az összes szigetezős ismerős épp aznap (kizárt dolog), az sem adna hozzá eleget. Kimarad a Fekete Zaj is, mert a három nap alatt egy olyan együttes sincs, ami érdekelne, egy darab sem, és hiába olcsó, hiába van idén az ADs-en, hiába pogózhatnék ott, ahol egykor vizsgákat írtam és vadul jegyzeteltem, nem vágyom most én arra, hogy csak azért odamenjek valahová, hogy senkit se ismerjek, de mindenki idegesítsen.

A hétvégére negyven fok fölötti hőséget mondanak. Szerintem visszamenőleg fognak kiolvadni a múltamból a szavak.
*Nincs kedvem, nem akarok, és nem kéne, témákra lebontva.