szombat esti hőemelkedés

Hajszárítót kell vennem, mert a hangja alapján az előzőt megszállták a démonok - persze az is lehet, hogy csak elromlott, de mivel ennek is, annak is csak rossz vége lehet, szerzek inkább egy újat.

Erről most eszembe jutott a The possession című film, ami igazából az előzetesig halálra rémített, aztán szembesültem vele, hogy Démoni doboz lett a magyar címe, és tíz percig zokogva röhögtem, nekem ez valahogy nem elég zord és túljátszott és emelkedett egy olyan keményen pozőr ördögűzős horrorhoz, amiben a Gonosz fekete pillangók örvényében hömpölyög le a kiválasztott sötét hajú, sápadt kislány torkán.

Gyönyörű szép aranybarnára vagyok sülve, a karom pont olyan színű, akár a ropogós, friss kenyér, de azért nem érdemes beleharapni, például sokkal rágósabb.

Ez pedig szép; hah, csak beérett az a Tristan und Isolde CD, amit még 2007 körül vettem, és akkor kicsit azért sűrű volt (de be kéne újból rántani valahogy, mert itt-ott ugrik), Waltraud Meierbe pedig egészen egyszerűen nem lehet nem beleszeretni.