tökéletes fantasztikus regények hat szóba tömörítve

Az úgy kezdődött, hogy a tor.com kitalálta, hogy a közönség írjon nekik fantasy regényeket hat szóban, és úgy folytatódott, hogy a közönség írt. Én is. Később szántak neki egy cikket is az oldalukon, ami nyilván azért nagyon jó, mert a megnevettetősök közt az enyém került fel elsőnek, elvégre az én humoromnak ellenállni tényleg nem lehet, ez köztudomású, az én humorom maga a humor (jut eszembe, holnapra én még dolgokat akartam megcsinálni, nemnemnem), de igazából az eseti öntömjénen kívül ez az egész azért is jó, mert a legtöbb Hatszavas egészen egyszerűen zseniális. A felét meg kéne írni regényben, de legalább novellában. Ízelítő, az ízelítés kedéért.
Egy kék sárkány megette a leckémet! (shalter)
Gépből kilépni! Jönnek az élőhalott hordák! (cybernetic_nomad)
Medvéknek nem volna szabad varázsolni tudni. (Rowanmdm)
A vidrák órákig lekötik a sárkányokat. (dragonwomant)
Sok nulla. Sok egy. Smith ügynök. (@hbraco)
A varázslók ígéreteit kardok váltják be. (@brandg)
De hogyan fogyhatott el a rum? (@teampreston)
Boldogan éltek, amíg meg nem haltak. (@MKKare)