hol jár az eszem

A koffein úgy húsz perccel az elfogyasztása után jelezte, hogy ha nem küldök mellé szénhidrátot, de azonnal, akkor a vércukrommal tesz elmondhatatlan dolgokat, és amíg nem teljesítem a követeléseit, ne is várjam tőle, hogy felébredek. Az egészben az a megnyugtató, hogy akkor ezek szerint az a bögre valamibe, amit megittam, mégis tettem kávét, a kombinált rémálom utáni teljes bénultásgban ki-kihagyott annyira az agyam, hogy ebben ne legyek biztos. A múltkor már megittam egyszer egy fél bögre nagyon furcsa teát, mire rájöttem, hogy az lehetett vele a baj, hogy nem tettem bele a filtert.

Ilyenkor nem feledékeny vagyok, hanem valami máson pörög az agyam, a robotpilóta pedig elég ügyetlen, még szerencse, hogy a lakásban nincsenek lámpaoszlopok, garantáltan nekimennék az összesnek.