egy egészen kicsi zsiráf vagy egy póni

Ma fáj, hogy hülye vagyok, jobban mondva már rég megtanulhattam volna, hogy ha egy este két ciginél többet szívok el (pl. hármat), akkor másnap hasogatni fog a kerek kis boci fejem. Ennél kicsit aggasztóbb, hogy a csuklóm napok óta annyira rosszul viseli magát, hogy kénytelen voltam előkeresni a merevítős izét, ami nagyon kényelmetlen, nem tudok benne gépelni, de amikor rajtam van, legalább nem érzem úgy, mintha tüzes szegeket vertek volna mindenféle ízületeim, csontjaim, vagy mit tudom, mi van ott még közé.

Azzal gyanúsítottak, hogy ha képes vagyok még Guns N' Rosest visítani, akkor nem lehetek öreg, pedig nem az én hibám, hogy egyes emberek megragadtak 1987-ben, ha mondjuk 1867-ben ragadnak meg, Verdinél, én azt is visítottam volna, illetve azt hiszem volt, egy pont, amikor akkora volt a hangzavar, hogy érzelmes spanyol népdalokat adtam elő, és senkinek sem tűnt fel. Alighanem jobb is.

Na jó, basszus, kézmerevítőben nem lehet üveget festeni. Feladom a mai napot.