szintén töredék

Ugyanazon a sörözésen azt is találtam mondani, hogy mostanában üveget festek és virágokat fényképezek, mire az volt a válasz, hogy "szóval csajos dolgokat csinálsz", és alighanem kiült valamiféle értetlenség az arcomra, mármint követte némi kis enyhe visszakozás a kijelentést. Persze, amúgy ezek lehet, hogy tényleg csajos dolgok, de én sosem gondoltam csajosnak azt, ahogy én csinálom, hah, hát miért is ne tartanám magam különbnek.

Mindegy, igazából az a baj, hogy itt a hidegfront (a fecskék hozták, idén ma reggel hallottam először a fecskéket, és erre hozták magukkal a vihart), az eredményének majd örülök, de a folyamat maga azzal fenyeget, hogy felrobban a fejem, és szétfreccsen belőle a pokoli kín a világra. (És most épp Minden Rénszarvasok Uránál élhetnék vidám társasági életet, ha nem így volna, ám ehelyett itthon fetrengek az ősiszonyat kómás fejfájásával.) Legyen már hideg, vagy valami, csak ne szedjen szét ilyen apró kis darabokra.