ez van

Mostanában úgy érzem magam, mintha annak idején a gyártósoron véges számú szóval szereltek volna fel, és (részint a munkámból kifolyólag) nagyjából mostanra használhattam fel a teljes készletet, pár ezer talán még maradt, de ha ez így megy tovább, még két hét, és csak morgásokkal és oldalirányú rúgásokkal fogok kommunikálni. Bár az egyenes előre rúgást legalább tudnám, hogyan kell.

Rövid összefoglaló az elmúlt hétről: aludtam, hamburgereztem, elolvastam a Mistborn: The Well of Ascension-t, jó volt, néha még fordulatos is, csak tavaly (meg úgy általában) túl sok fantasy-t olvastam, és ezért néha olyanokat mormoltam, hogy "Ahhhaha! Most bejött egy Cadsuane-klón! Itt pedig teljesen úgy viselkedik a kicsi Vin, mint Firekeeper!", de ez csak az én butaságom, nem a könyvé. Kedden Mergenccel söröztem, majd nagyon részegen megnéztem a Grand Torino-t, és tényleg jó film. Úgy tűnt, hogy szerdán újraindulhat az önvédekezés, de nem, mert az új lányok - előre borítékolható módon - nem jelentek meg, így túl kevesen voltunk, és elmentünk helyette kocsmázni. Újfent kiderült, hogy a népszerű italok jelentős százaléka nekem egyszerűen túl édes, a bodzafröccstől kis híján a pohárhoz ragadtam. Aztán mégsem, hanem valahogy hazajutottam, és alszom azóta is.

És ennyi.