a szálak kuszálódnak, és néhány elszakad

Úgy tűnik, a munkahelyemen valahogy mégsem vették jó néven, hogy felmondtam, mert egyszer csak kaptam egy üres e-mailben egy goromba pdf csatolt file-t, hogy akkor október 31-ig takarítsam el a holmimat, vegyem föl a papírjaimat, aztán ne is lássanak többet. Mindezt azután, hogy szóban november 30-ban egyeztünk meg. Persze mindegy, csak az eljárás. Hogy nem arcba, amikor benn voltam, vagy nem telefonon, amikor telefonáltam, hogy az első kör kivizsgálódás után kedden már megyek, hanem csak így, derült égből egy szkennelt levél. Még szerencse, hogy egyáltalán megnéztem időközben az e-mailemet. Mit mondjak, nem lettem tőle kifejezetten jókedvű.

Viszont a fejfájás az érdekes, a neonfénytől előjön, és bizonyos témák említésére egészen vakító fejgörcseim vannak - lassan már bizonyos tulajdonnevektől is. Ha sikerül elterelnem a gondolataimat (vagy kimenekülnöm valami hagyományosabb fényforrás alá), akkor a fejfájás elolvad. Persze nem mindig sikerül elterelnem a gondolataimat, vagy kimenekülnöm mondjuk a francia tanfolyamról.

A Sors ezen kívül ismét bizonyította a humorérzékét, van neki, méghozzá elég súlyos. Bár egyébként mindegy, mindenképp kialszom majd magam, és akkor okosabb dolgokat fogok gondolni a világról is.