álmosságos

A múlt heti programkavalkád (borozás és beszélgetés!, beszélgetés és borozás!, céges karácsony) után furcsa, hogy egyetlen előre leegyeztetett találkozóm sincs már Szentestéig. Ettől persze még nem vagyok kipihentebb, próbálok behozni dolgokat, kevés sikerrel.  Két napja nem alszom rendesen, és három hete nem iszom kávét és fekete-zöld-fehér-vörös teát, elképesztően használhatatlan vagyok. Persze ilyenkor kéne rengeteg mindent csinálnom, többnyire olyasmit, ahol rengeteg apró részletre oda kell figyelni, csodálatosan megy (nem).Iszonyatosan hideg van, reggel még havazott is (természetesen abban a pár  percben, amíg a villamostól elgyalogoltam a cégig, és mire felértem a lifttel, már el is állt), ilyenkor kéne egy kedvenc film, amit két hónapig minden héten megnézek valami félközeli moziban, aztán hazagyalogolok a behavazott éjszakában. A dolgot megnehezíti, hogy mostanában már van bérletem és a MOM parkból egyetlen villamossal hazaérek, nincs mi motiváljon a hosszas gyaloglásra (és a tetejébe sajnálnám heti egy mozizásra az időt, amikor sokkal fontosabb dolgaim vannak, például másfél óráig hanyatt feküdni a kanapén, és várni, hogy helyreálljon az agyműködésem).