ötletcsíra, ötletgyom

Kicsit aggaszt, hogy most, másfél héttel azután, hogy a régóta csírázgató ötlet nagyon erősen gyökeret vert a fejemben, és ebből aztán lett egy újabb fül a Rettenet Excel Fájlján, körülbelül 355 kép van már listán, beszámozva (ebből 72 már naptárba beosztva, mert ezt most nem lehet teljesen agyatlanul dobálni egymás után; ha nem is teljesen, de valamennyire egyenletesen akarom azért elosztani a típusokat, motívumokat, miegymást), és pontosan tudom, hogy hány jelentősebb körbizgentyűs mappának nem mentem még neki. Úgy a harmadának. Szóval már most van bő egy évi adag, és úgy, hogy igazából olyan sokat nem is variáltam, csomó régi ötletnek neki sem kezdtem, és hát sajnos vannak új ötleteim is, például, amikor a fejem már egyáltalán nem kezelte jól a szó alakú tárgyakat, színeztem.



Közben azért azon járt az agyam, hogy hja, most látom ám, hogy ez a két alak azért nagyon közel áll az én kis szívemhez és történetalkotási szokásaimhoz, bár Ronannal ellentétben az ifjú Ventadorn vörös haja besötétedett felnőttkorára, és Kereng helyi változata hiába ugyanolyan áhítatosan kíváncsi, néha megállja, hogy ne lopjon el dolgokat. Jó, kivéve, ha az valaki más szíve, és Kerengnek is leginkább az volt a gyengéje, szóval. Hercegnő van, varázslatos, vén mester szintúgy – igaz, bölcsnek nem valami bölcs – sőt, akad a mesében szerelmes írnok is!, igaz, nem a hercegnőbe szerelmes… de nincs boszorkány, sem gonosz, öreg király, és igazából hosszabb az a lista, hogy mi nincs, például megírva a történet. Pedig egyre izgalmasabb.