eh

A legbiztosabb jele annak, hogy mennyire végtelenül frusztrált vagyok, hogy egyfolytában fantasztikus ötleteim támadnak mindennel kapcsolatban, feltéve, hogy nem munka, nem hasznos, és csak mértékkel értelmes. Az agyam menekülni akar a szóbányából, makacsul visszautasítja a szóköpülést, pedig azt kéne csinálnia, hogy az ég szakadna rá, azt kéne csinálnia, mert már így sem tudom, hogy leszek kész mindennel, márpedig most kész kell lennem mindennel, hogy legalább megpróbálhassam befoldozni azt a lyukat, amit az egyik kedves magyar könyvkiadó tartós nemfizetési szokásai ütöttek az anyagi helyzetemen (lényegesen kisebb jéghegy süllyesztette el a Titanicot, az az igazság). Egyre jobban idegesít, hogy semmi máshoz nem értek, és semmi másban nem vagyok még csak közepes sem, mert ez a fordításosdi most már kezd nagyon tarthatatlan lenni, kezd teljesen kiégni az agyam, és mióta elvesztettem azt a beidegződést, hogy dolgozzak, mert akkor lesz pénzem (erről a gondolatról a magyar könyvkiadás idővel leszoktatja az embert), mert ha dolgozom, akkor ugyanúgy nem lesz pénzem, mintha egész nap alszom, romantikusan nézek a semmibe, vagy a legkevésbé sem romantikusan a seggemet vakarászom, szóval mióta már ez a kósza hit sincs benne a fejemben, azóta még annyira sem megy semmi soha többet. Csak nem értek semmi máshoz, és még ennyire sem, és elegem van, de elmondhatatlanul, és kezdem úgy érezni, hogy ennél még biztosítási ügynök is inkább lennék, azt leszámítva, hogy ha magamat sem tudom eladni, akkor egy teljesen előnytelen anyagi konstrukciót hogyan tudnék eladni bárkinek.

De egyszer azért meg fogom csinálni a gót nyakpántot, ami egyben malom tábla bábukkal. És a puzzle-sakkot (csak azért nem csináltam sosem puzzle-t hőre keményedő gyurmából, mert nem jöttem rá, miből tudok megfelelő vágóeszközt hajtogatni, de ez tegnap bevillant (miközben leégettem a teamécsessel a körmömet, most a piros körömlakkom széle kissé el van szenesedve, naggyon gót, de kifejezetten), a kérdés már csak az, hogy mire jó egy hőre keményedő gyurma puzzle) (puzzle nyaklánc?).

Fantasztikus ötleteim támadnak, mondom én.