a helyzet

A palacsintát teljesítettem, le is fényképeztem, mert nagyon szép volt. További jó dolgok:

  • szombaton voltam a nővéreméknél, pizzáztunk finomat, és persze a kutyák!!! Mindig cukik
  • virágzik otthon a hibiszkuszom, mintha muszáj lenne neki
  • az irodába bevitt nárcisz is kivirágzott
  • szépséges a tavasz

...bár idén sem nagyon fogom tudni kiélvezni. Teljesen kikészít a helyzet, nyilván, és nem segít semmi sem*. Ha legalább munkába tudnám fojtani a folyamatos pánikot, de sajnos nem az az ember vagyok, aki ilyenkor bele tud merülni a feladataiba, hanem épp ellenkezőleg. Semmire nem tudok összpontosítani, még annyira sem.
*az egyetlen, ami segítene, ha már túl lennénk rajta, úgy, hogy mindenki, akit szeretek**, ép bőrrel és kórházi tartózkodás nélkül megúszta, meg úgy általában a többiek is
**magamat is szeretem, igen