némi nosztalgiával

Hosszú hétvégén elmentem Bécsbe, mert nagyon rég nem voltam Bécsben, és mert Antimatter koncert, és miért is ne mennék el Bécsbe megnézni őket, ha épp hétvégére esik, és úgyis rég nem voltam már Bécsben? Megnéztem az időjárás előrejelzést, annak megfelelően összepakoltam, elindultam, természetesen vagy tíz fokkal hidegebb volt végig, és szakadt az eső. Persze a dolgok, amiket a koncerten kívül meg akartam nézni, erősen szabadtériek voltak, pénteken csavarogtam egy sort, átfagytam, visszamentem a szállásra, és ugyanazt csináltam, amit otthon csináltam volna (épp csak állatcsomók helyett valami mást rajzoltam). Szombaton kiolvastam egynyolcad regényt, mire már nem azt láttam az ablakon kinézve, hogy a szél vízszintesen viszi a kövér esőcseppeket, utána nekivágtam a városnak, átfagytam, beültem egy mekibe, ahol hideg volt, mászkáltam, átfagytam, beültem egy Starbucksba, ahol tömeg volt, mászkáltam, átfagytam, koncert.

A koncert zseniális volt, annyi felállással láttam már Micket, és mindig jó, és az új lemezt is nagyon szeretem. Tényleg, tényleg, tényleg. Jó, mondjuk a videó aránytalanul nyomasztó, de úgyis a zene a lényeg!


Aztán vasárnapra persze kisütött a nap, mert haza kellett már mennem, nyilván. De volt ülőhelyem a vonaton és utána Edemékkel vacsoráztam, szóval minden jó, ha vége jó, és ha nem alszom el gépelés közben.