nem is sötét minden, a reggelek például egyre kevésbé

Igazából tökre szeretnék pozitív dolgokat írni, csak most annyira nem aktuális. Mármint ez elég nyomorult időszak, kezd lejárni a szavatossági időm vagy mi, pedig azt hittem, azért még van tizenöt-húsz évem, amíg mindenfáj-mindigfáj lesz. Nem baj, persze, legalább nem kell szabadidős programokon agyalnom, járhatok orvoshoz százféléhez.

Azért múlt héten voltam Therapy? koncerten, és nagyon jó volt; megnéztem Rontó Ralphot, amint lezúzza a netet, és nagyjából olyan cuki volt, mint vártam; és aztán volt John Garcia koncert is, és az se volt rossz, csak szegény névadó frontember szenvedett közben, ami kicsit rontott az összhangulaton. És találkoztam barátokkal is, és kezdem megszokni az átmeneti irodát, bár rettentően furcsa, és komolyan, a nyolcvanas évek elején is full ilyen neoncsövek voltak az általános iskolámban, mint ebben a modern yuppie-silóban, hát kifolyik a szemem. Holnap megyünk korcsolyázni, hátha most nem esek el, és ó, nem is tudom, hosszabbodnak a nappalok?

Idővel még aztán tavasz is lesz. Vagy rögtön nyár.