különben is, féltávon eleredt az eső

Blogolni is kéne, nem mintha nagyon érdekes dolgok történnének, ez most ilyen erősen katolikus hétvége volt, szombaton keresztelőn voltam (és végre láttam belülről is a lakótelepi, hát, hogy is mondjam, lakótelepi-eklektikus stílusban épült templomot), valamint megtudtam, hogy a katolikusok a keresztségben valami más nevet kapnak, nem is a sajátjukat, milyen ez már. Én azt hittem, az a védőszentjük, akinek a nevét amúgy is rájuk aggatták születéskor, erre kiderül, hogy nem, valaki lehet Miklós, és a keresztségben Árpád Zoltán (azért a Szent Zoltán nevű vértanú létéről még nem vagyok teljességgel meggyőzve, de hát csak nem hazudta be hirtelen a pap, hogy ne ezen akadjon meg a keresztelő). Ezen kívül voltam Tatán, és ott aztán még a sétahajó kikötője is valami szent volt, komolyan, szerintem még a fagylaltokat is szentekről nevezték el, és mi ebben a városban voltunk reformátusok? Hát az úgy eléggé punk.

Majd egyszer talán fényképek, de az is lehet, hogy inkább lusta leszek mindörökre.