az amatőr természetbúvár

És azt nem is meséltem, hogy vasárnap hajnalban (egészen pontosan 4 óra 11 perckor, mert utána megnéztem az órát) felriadtam valami furcsa zajra, és értetlenül kinyitottam a szemem, és láttam, hogy az ablakon belibben egy denevér, lebukik valamiért majdnem a takarómig, aztán már ki is villan a szobából. Jócskán virradt már, és elég sok denevért láttam mostanában, szóval megismerem a mozgásukat, meg szerintem még nekem sem jutna eszembe ilyesmit hallucinálni, mindenesetre meglepődtem.

Nem tudom, mire ébredhettem fel, valami kerregésre vagy berregésre emlékszem, de gondolom, az legfeljebb a bogár lehetett. Tiszta izgalmasság a tizediken lakni, pár éve a vadászó kis vörös sólyompár, most meg egy denevér. Jó, volt olyan is, hogy egy galamb akart beköltözni az ágyamba (ha már ott van az ablak alatt), de az nem tetszett ennyire.