#firstworldproblem

Baromira idegesít, amikor a telefonon „beakad” az ujjam, és az még hagyján, hogy milyen hülye linkeket nyit meg néha görgetés és lapozás helyett, de facebookon már lájkoltam, követtem, és bejelöltem olyasmiket, amiket hátööö, hát eszem ágában sem lett volna, soha. Oké, valamelyik ismerősömnek tetszett, vagy valami újságosság megosztotta, de bocs, én nem, én biztos nem. Persze vagyok annyira paranoiás, nyilván nem véletlen, hogy az az extra kis bejelölősségesség pont abban a sávban van, ahol az ember az érintőképernyőn gördítene, de a mindenségit már, előre rettegek tőle, hogy mi lesz, ha egyszer nem veszem észre időben, hogy bejelöltem valakit, akit eszem ágában sem lett volna, és visszajelöl? Hát és nem blokkolhatok előre mindenkit.

Eh. És még ha nem csak emaileket és facebookot néznék a telefonomról. Akkor mi lenne.