felelőtlen ígérgetés

Tegnap elgondolkoztam azon, hogy vennem kellene egy új mobiltelefont, mert a legutóbb nálam szolgált modellekkel mindenféle számos gond akad(t), és az aktuális (ami egyben a hárommal ezelőtti is) úgy megsértődött rajta, hogy elhagyott a WestEnd kellős közepén. Szerencsére megtalálták, és délben el is bandukolhatok érte, megjegyzem, különös és békés országban élünk, a múltkor végignéztem, hogy mi a protokoll az elhagyott hátizsákok esetén, és arra jutottam, hogy ha netán ezzel a régi trükkel akarnának merényletet elkövetni Budapest legzsúfoltabb bevásárlóközpontjában, hát kő kövön nem maradna. Körülbelül negyven percig sasszézott körülötte egy biztonsági őr és két takarítónő az étkezőrész esti csúcsforgalmának kellős közepén anélkül, hogy bármire is jutottak volna.

De akkor most időrendben először írok a Szigetről, mert arról régebb óta nem írtam. Aztán meg írok a párizsi nyaralásról is, mert arról meg még frissen nem írtam, de már most is rengeteg fényképet tudok mutatni, igaz, főképp virágokról... ...és lovasszobrokról, most úgy döntöttem, hogy ezen az egy úton épp lovasszobrokat fényképezek. És írni akarok még rengeteg minden másról is, csak általában amúgy álmos vagyok, bamba, és ezek itt rengeteg munkával vártak engem vissza, hogy a fene enné meg őket.

Egyébként pedig még azon sem lelkendeztem, hogy már alig rengeteget kell aludni, és lesz új Primordial lemez, és már címe is van, hogy To the Nameless Dead , ez valóban olyan Primordialos, ugye, olyan komoran az alkonyatba mogorvulós - sőt, az egész már fel is van véve, és nekik tetszik, és nekünk is fog, biztosan. És van új New Model Army is, csak lusta voltam megrendelni, eddig még mindig folyamatosan (már csak azért is, mert a Carnival   annyira nem tetszett, és egy kicsit ettől is félek), és vannak könyvek is, de olvasnom most már nem kellene egy ideig, mert túlságosan is időigényes ahhoz képest, hogy mekkora alváselmaradásaim vannak így frissen a pihentető nyaralás után is.