eső, köd és alacsony szószám

A NaNoWriMo persze nem megy olyan fölényesen, mint az Inktober tette, sőt, leginkább nagyon nem megy - de nem csak ezért vagyok nyomorult frusztrált hisztigép, hanem most éppen minden-minden sok és fárasztó és rossz és nem tudom magam kialudni sosem, mert dolgok vannak*, és néha másnapos vagyok. Gondoltam, legalább hétvégére lelépek majd, és elmegyek valahová a semmibe, de megnéztem a naptáramat, és tele van programokkal (le is mondhatnám őket, és esélyes, hogy egy részükkel megteszem). És az idő is vacak lesz, azt nem mondhatom le, miért ilyen aljas az élet, hogy programokat szervezek magamnak, és novemberben már nincs napsütéses meleg?

Egy kis utazás még jót is tenne a szószámomnak, mert otthon tudok csomókat rajzolni, úgyhogy otthon csak csomókat rajzolok írás helyett (az inktober alapokból van már négy nyolcas csomó is, sosem unok rá erre). Igaz, akkor meg vinnem kell magammal a netbookot, és nehéz, és legalább néha lehetne valami egyszerű, de hát miért is lenne.
*például eltörtem a szemüvegem és lemondták a céges karácsonyi partit. A szemüvegemet jobban sajnálom, de a céges lemondás aggasztóbb.