szabadszerda

Délután fél négyig aludtam. Azt hiszem, kicsit fáradt lehettem.

Befejeztem az inktobert (az utolsó rajznál már nem működött a bal vállam; sosem tudtam, hogy a rajzoláshoz szükség van a bal vállamra), rögtön nekikezdhettem volna a nanowrimónak, de ehelyett azóta sem tettem - és még most sem fogom nagy hirtelen, mert először alaposan ki kéne találnom, mit írjak. Az előkészületeim pedig kimerültek abban, hogy nyomtattam egy nagyon szép munkafüzetet, hátha az motivál. A gond csak az, hogy a motiváció önmagában nem elég, agy is kéne, és ébren töltött órák, azokkal pedig nem állok jól.

De ha valóban és igazán és tényleg igaza van az alábbi képnek...


...decembertől agy nélkül se lesz soha többé egy perc szabadidőm sem!!! Alig várom már. Meg fogom próbálni kivárni a karácsonyi szabadnapokat, de szerintem már az is jellemóriásság, hogy nem vettem meg azonnal, és bármi egyébre tudok gondolni helyette.