majdnem azt írtam, hogy hasznosan töltöm az időmet

...pedig csak arról van szó, hogy beszkenneltettem végre az inktoberes rajzokat. Még három-négy hét utómunka, és kész is lesznek (hát nem volt valami pixeldús a szkennelés, azt kell, hogy mondjam, és ugyan elég sok mindent meglepően jól korrigált egy sima nagyítás, itt-ott recések a kontúrok. Arról nem is szólva, hogy a digitalizálás előtt már a rajzolásba is csúsztak annak idején hibák, amiket nem átallok hazug mód kijavítani). A rajzok egy része egész jó, egy része kicsit az ööö ezt is meg kéne mutatnom? kategória, majd meglátom, mi lesz velük.*

Nanowrimóval viszont életemben nem álltam még ilyen rosszul, eltelt már a fele hónap, és még mindig tízezer szó alatt vagyok. Egyetlen egyszer sem sikerült teljesítenem a napi penzumot. Hogy lesz így bármi is? Főleg vége? Motivációnak kitűztem, hogy addig nem vehetem meg az Inquisitiont, amíg nincs meg az ötvenezer szó - ha februárig nem hozom össze ezt a nyomorult fél disznót regényt, akkor februárig nem játszom.  Ez van.
*félúton elfelejtem az egészet, és valamikor két év múlva eszembe jut, de akkor már kínos lesz vele bármit is kezdeni.