na jó, mégis vészes a helyzet

Aztán tegnap este inkább elromlott a laptopom, nem hiányzott, hogy még ezt is el kelljen intéznem, de laptop nélkül szörnyű és sivár az életem (nekem mindig írnom kell dolgokat, akkor is, ha nem összefüggőek vagy értelmesek, és analóg már a kézműtétem előtt sem ment). És akkor azt még végig sem gondoltam, hogy egy vagyon lesz... és a tetejébe az általam kedvelt, max. 12"-es méret eléggé lekorlátoz egyéb paramétereket. szóval nem lesz az, hogy de bezzeg majd ha le kell cserélnem a gépem, legalább futni fog rajta az Inquisition. Soha nem fogok én már romantikusan szerencsétlenkedni szegény Cullennel, pedig már az Originsben is a legszívesebben őt vittem volna magammal a toronyból Wynne helyett, hát még a digitális szerelmi életem is csupa csalódás (az analóg rosszabb).

Ezen kívül szigszalagot kéne vennem. Az legalább nem lesz egy vagyon.