gyorsjelentés

Valójában négyen vannak, ma reggel egy-kettő-három-négyre rázta ki őket a fa, és nagyot kergetőztek az egykori közért tetején. Kedden és szerdán is csak kettőt láttam, egyszer a varjaktól próbáltak ellopni egy fél pár cipőt (az egykori közért tetején, hol máshol), máskor a fenyőfába bújtak be. Csütörtökön a vihar előszelével indultam, minden madár kushadt, nem láttam őket sem, de ma reggel kipottyant a lombból mind a négy. Feketék-fehérek, hangosak és vidámak, szarkák, szeretem a szarkákat. Is.

A macskákkal viszont már hetek óta rút bukásban vagyok, és kéne még ehh, rengeteg, hogy meg legyen a terv, az időhiány mellett az a fő baj, hogy unom. Több, mint egy éve csinálom már, szánalmasan eredménytelenül, és a képek többsége még csak nem is szép.


Rájöttem, hogy idén már megint nem fogok eljutni egy napnyi fesztiválra sem, kicsit nyűgös vagyok, de teljesen esélytelen lett volna levonszolnom magam pót-Zajra múlt héten. És amúgy is, minek, nem lett volna társaság, úgy pedig nem olyan vidám még egy barátságos fesztivál sem. A szabadság viszont közeleg, várom már, nagyon várom már.