munkanap

  • 8:47 jól van már, mindjárt felkelek, mindjárt felkelek, mindjárt felkelek...
  • 8:56 miért indul ilyen lassan a gép, ó, be kéne kapcsolni?
  • 9:40 már a fele kávém megittam, lassan csak felpörgök!
  • 10:07 le vagyok némítva, hol az a gomb, nem az a gomb, most kiléptem a meetingről? Pazar!
  • 10:33 már majdnem az egész kávém megittam, nem kéne hatnia?
  • 10:42 minél tovább nézem ezt a képernyőt, annál ijesztőbb... az ott még egy legördülő menü? És egy hatszázszögű, pókhálós diagram? Honnan jönnek az adatok?
  • 11: 48 az nagyon jó, ha egyfolytában kiléptet a rendszer, és belépéskor valami általános oldalra visz, nem oda, amit épp olvastam. Nagyban növeli a hatékonyságomat!
  • 12:06 miért nem működik az agyam, negyed tízkor még olyan ígéretes volt ez a nap!
  • 12:39 sosem fogom megszokni, hogy a leírásban minden angolul van, a kész felületen pedig németül. Különösen, hogy nem tudok németül? Produktempfehlungen! Fremdverpflichtungen!
  • 13:05 most tényleg kihoztam a hűtőbe egy üres poharat, és bennhagytam a szobában a tejet?
Ilyenkor a legjobb nagy, bonyolult, és kifejezetten összetett tervezést igénylő feladatokon dolgozni, amikor a legegyszerűbb apróságok sem mennek.