kis törött gép

Hát a Le Seigneur des anneaux sokkal nehezebb. Pedig azt még többször olvastam, és még jobban tudnom kéne kívülről, épp csak kevésbé működik az "elkaptam három szót, tudom, miről szól a mondat", főleg, mert itt már nehezebb elkapnom három szavakat... vagy csak nem szoktam még meg a hangoskönyvet felolvasó derék francia hangját. Hadd áltassam magam ezzel!

Közben legalább eljutottam a 45 kombinált bagolyig, mert legjobban rajzolás közben lehet bármit is hallgatni. Sajnos innentől jönnek a dupla rajzok, ahol vagy ezért, vagy azért nem lehet teljesen körbefűzni a nyomorult madarait, hanem kell külön egy csőrr-szárny-csőr és egy szárny-csőr-szárny is. Miért találok ki ilyeneket magamnak, hacsak nem azért, hogy lehessen közben dolgokat hallgatni.

Hétfőn elmentünk korcsolyázni, és amikor rövid pihenő után visszaléptem a jégre, dobtam egy akkora hátast, hogy megijedni sem volt időm. Akkor csak eléggé fájt, azóta sokkal jobban, elég nagy ütést kaptam a kőművesdekoltázsomra, jaj. Nem fáj, ha nem mozgok, de éjszaka azért minden mocorgásnál felébredtem, reggel ennek megfelelően elaludtam, ó jaj, ó jaj, nincs erőm ma este írni menni, sőt, moziba sem (pedig meg akartam még egyszer nézni a Ragadozó városokat, mert nekem tetszett).