csomó, minden

Kicsit fáj az agyam az álmosságtól, még a múlt hétről hoztam, amikor hétköznap sikerült egy teljes adag alvást eldobálnom apránként, és hétvégén sem nagyon tudtam belőle visszapótolni. Undorítóan, rettenetesen álmos vagyok, pedig rajzolni szeretnék (rajzolni kéne), és írni is, és néha mosni és vásárolni sem ártana, akkor sem, ha azokat amúgy nem szeretnék kifejezetten.

Vettem gyömbért, fényesebb a héja, és érdekes kékes-zöld gyűrűk vannak benne, ahogy felszeletelem, valamint az íze is élesebb, kámforosabb.. Először jól megijedtem, hogy meghalok mind egy szálig, aztán rákerestem, hogy csak más fajta gyömbér. Nem kell kidobni, az van benne, ami a lilakáposztában és a vérnarancsban is, most legalább másfél heti adag gyömbérem megmenekült, ráadásul ez a változat jobban is ízlik nekem (és tovább bírja összeszáradás nélkül, úgy nézem).

Most, hogy már senki sem fogja kidobni a kék gyömbért, kicsit naplóskodom is, bár ahhoz nem ártana tudni, hol tartottam. Néha találkozom barátokkal, néha írunk, néha borozunk, és olyan is van, hogy közben ők nagyobb közönség előtt okosakat mondanak.

Néha szerveznénk a novemberi NaNoWriMót, de a szeptember közepén, erősen háromnegyedkész állapotban feltett új oldal olyan szinten akadályoz benne minket, hogy az nem igaz - például a hírlevél funkció még mindig nem működik, és a résztvevőket nem tudjuk semmiről sem tájékoztatni... igazán baráti így három héttel kezdés előtt, különösen, hogy októbere is terveztünk programokat. Meh. Mondjuk igazán csak én pörgök bármin, a másik két szervező kissé eltűnt az éterből, amit nem teljesen értek, de hát legfeljebb idén majd nem lesz semmi sem... végül is nem szükséges, hogy bármi legyen, az ötvenezer szót úgyis elengedett kézzel kell megírnia mindenkinek.

Inktober, az inktober kapcsán már nem is vagyok benne biztos, hogy csinálom-e, vagy csak az számít, ha a megadott kulcsszavak listáján megyek végig, ami még annál is kevésbé inspirál, mintha az aznap talált hibákat kéne lerajzolnom (PIN oldalon nem jön fel a billentyűzet; a visszaigazoló pdf-ben nem sorolták fel az összes csatolmányt). A tavalyi nagyszabású, azonnali bukás után idén tarthatóbb célokat tűztem ki magam elé, egyik nap rajzolok egy állat-sziluettet (illetve most először embert is), másik nap ezzel az új rajzzal csinálok egy csomót, egyelőre jól állok, van öt alapom, öt csomóm, és csak egy részük rohadt béna, de hát csomóknál ez sajnos mindig előfordul.