nagyon szépen süt a nap, DE

Végre szabadságon vagyok, és épp azon szenvedek, hogy:
  • nagyon szépen süt a nap, DE nagyon lusta vagyok
  • nagyon szépen süt a nap, DE fúj a szél és hideg van
  • nagyon szépen süt a nap, DE amerre sétálni mennék, sok az emelkedő
  • nagyon szépen süt a nap, DE biztos nagy a sár és szétment a túrabakancsom
  • nagyon szépen süt a nap, DE mindjárt este (délután 3) lesz
  • nagyon szépen süt a nap, DE még a szép napsütéshez sincs kedvem
A túrabakancsom egyébként úgy ment szét, hogy évekig nem használtam, múlt héten előszedtem, négy napig tökéletes volt, aztán először egy baráti tallkozó elején az egyik talpa vált le majdnem teljesen, azt gyorsan megragasztottuk pillanatragasztóval, aztán hazafelé a másik szakadt le, és addigra nem maradt már ragasztóm. Kicsit szomorú vagyok, valamint nem bízom benne, hogy legközelebb nem egy sáros lejtő kellős közepén hagy cserben (és nyilván azóta is mindig elfelejtem megragasztani).