amúgy is február van és minden rettenetes

Jól van, most már ide is felteszem, mert annyira elszomorít az egész... Ez a gyűjtés teljesen véletlenül jött velem szembe twitteren, de néha van olyan, hogy az ember meglát valamit, és beakad a szívébe, nem is az agyába, hanem a szívébe, mintha tényleg az ő dolga lenne. Szóval van ez a kutya valahol Belfastban, persze, westie, és persze, cuki, mint minden westie, de azért nem minden westie-vel érzek azonnal lelki rokonságot még én sem.

A gazdáját egyik oldalról a járvány, másikról a Brexit nyomorgatja, amiből nekem egy is elég ahhoz, hogy falnak menjek így tíz hónap múltán - és akkor megbetegszik a kutyája. És ha minél hamarabb elkezdik a kezelést, egész jó esélye van a felépülésre, de ha nem, akkor belátható időn belül meg fog halni. A kezelés nagyon drága. Tényleg nagyon drága. De az ilyen gyűjtéseknek pont az lenne a lényege, hogy senki sem tesz bele nagy összegeket, hanem öt-tíz-húsz fontonként, dolláronként, eurónként, sok kicsi sokra megy alapon összejön.

Épp csak egy-két ismerősön és szintén egy-két vadidegenen kívül senki nem ad annyit sem. Az egészben számomra az a legszomorúbb, hogy a cuki kis vakarcs gazdájának nem csak azzal kell megküzdenie, hogy haldoklik a kutyája, de azzal is, hogy senki nem segít, még azok az emberek sem, akikről pedig talán joggal feltételezte, hogy egy sör árát rá tudnák szánni. A rosszindulatú, gonosz kommentekről nem is beszélve. Engem pedig dühít, hogy én sem tudok segíteni, mert nekem sincs elég ismerősöm és követőm, és akik vannak, azok még csak arra sem hajlandók, hogy megosszák a linket, hátha az ő köreikben van, aki támogatná ennek az egy szem, a világ forgásában mit sem számító kutyának a kezelését. Persze nem azt vártam, hogy majd én és az én megosztásaim mentik meg a világot, berongyolok itt a porszemnél is kisebb globális jelenlétemmel a porondra, és megoldok minden problémát, de azért szomorú, hogy senki még csak egy megosztással sem segített.

(Még mielőtt felmerülne a kérdés - igen, adtam pénzt a gyűjtésbe, igen, máskor és más ügyeket is szoktam támogatni, igen, véletlenszerűen beeső, online gyűjtéseket is... és igen, nagyobb eséllyel, ha ismerős osztja meg. Elég képmutató alak vagyok, de nem minden porcikámban.)