harács

Ma egyszerre érkezett a pizzarendelésem és az első ikea rendelés, utóbbi meglepően kis karcsú dobozkákból áll, bár irdatlan nehezek, szóval nem baj, hogy nem én akartam a hátamon hazacipelni őket. Billy típusú könyvespolcok még mindig nincsenek, pedig naponta kétszer nézem a raktárkészletet, de jött két kis polcocska az íróasztalom alá, egy a radiátor mellé (nincs hová tennem a párologtatót) és egy nem-Billy könyvespolc az előszobába, amin nem könyvek lesznek, bár igazból az sem kizárt, hogy egy magasság fölött mindenhol könyvek lesznek, mondjuk azok a gyerekkönyvek, amik a konyhaszekrény aljában laknak, vagy tíz éve senyvednek egy bőröndben. Szóval igen, a további tervezett Billy-k is már előre megteltek, azt hiszem... és tudom, könyveket is lehetne selejtezni, de azt hogyan kell?, hát a könyveimet én mind szeretem, azért vannak.

Már csak az kéne, hogy a nyaktornászok is visszahívjanak, hogy mikorra van időpont, és akkor talán még azt is megbocsátanám a mai napnak, hogy 1) évek óta először volt olyan rémálmom, hogy utána csak felkapcsolt lámpa mellett mertem visszafeküdni az ágyba 2) utána is járvány volt álmomban, minden zárva és este hattól kijárási tilalom, csak már nyár, és meleg, és a Balaton teljes elérhetetlensége.

No de este polcot fogok szerelni, már nem is emlékszem rá, hogy kell az olyat!