karácsonyi készülődés 2.

Ma reggel arra ébredtem, hogy valaki ráhuppan az ágyamra, azután orron nyaltak. Felpislogtam, és farkasszemet néztem egy kicsi, fehér kutyával, aki ezek után rálépett a kulccsontomra, majd begömbölyödött a takaróm alá... egészen arra a harminc másodpercre, amíg rá nem jött, hogy a konyhából beszűrődő zajok tényleg   azt jelentik, hogy készül a reggeli.

Ezen kívül voltam Isolde és Bright születésnapi buliján is, ahol egyszer csak szomorúan bólogatni kezdtem, hogy igen, kevesebbet kellene innom, de aztán még sok Johnnie Walker történt, és bepúdereztem Drótsáska orrát, valamint magassarkú csizmában táncoltam Rage Against The Machine-re, és ezt ezennel extrém sportnak nyilvánítanám. De legalábbis életveszélyes.

És amúgy pedig kívánnék mindenkinek sokat, szépet és boldogat!